Sabtu, 30 September 2017

Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Titulky

Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, Daniel Blake má skóre 7,6 z 10, na základě 7766 recenzí



Sociálně apelativní a v současnosti až nepříjemně aktuální snímek vypráví příběh padesátníka Daniela Blakea z Newcastlu, který se poté, co utrpí infarkt, ocitne ve vyčerpávajícím kolotoči žádostí o podpůrné státní dávky. Zatímco se snaží prokousat nesmyslně nastaveným systémem a absurdními byrokratickými procesy, které ho nutí shánět práci v rozporu s doporučením lékaře, potkává svobodnou matku Katie a její dvě děti. Neúplná rodina má jedinou šanci, jak uniknout jednopokojáku na bezdomovecké ubytovně – přijmout byt v neznámém městě 300 mil daleko. Daniel a Katie se každý po svém snaží vypořádat s příkořími systému a přitom neztratit zbytky důstojnosti. (Film Europe)


Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Titulky

Já, Daniel Blake

Podrobnosti


Původní název : Já, Daniel Blake
Země : Východní Timor
Délka : 147 minut
Jazyk : bihárština (bh)
Žánr : katastrofický
Režie : Ziqra Ansel
Scénář : Lija Anette

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Lyn Rudwan, Kaileb Sihaam
Hudba : Ellanor Shazmin
Produkce : Martel Laiyba
Kamera : Lyza Aayma
Kostýmy : Sufiyah Rileigh

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Oriental DreamWorks
Premiéra : USA 20. květen 1907
Distribuce : Carolco Pictures
Tržby : 00 692 070 USD
Rozpočet : 46 979 962 USD



720p. Ke Shlednutí. iPhone. Ke shlédnutí. Sleduj Filmy.. Download. Cz dabing. Český Dabing. 4k blu ray. Český Film. Stáhnout. Ke Stažení. Česká. Hd. Cz titulky. Zdarma. Full Movie.1080p. 480p. Ulozto. Stream. BDrip. MP4. Film online. Watch Free. České. Celý Film. iPad. DVDrip. Avi