Sabtu, 28 Oktober 2017

Tvůj snoubenec, můj milenec 2011 Online CZ Titulky

Tvůj snoubenec, můj milenec 2011 Online CZ Titulky

★★★★☆

Tvůj snoubenec, můj milenec má skóre 6,0 z 10, na základě 2308 recenzí



Na oslavě svých třicátých narozenin se Rachel White začíná trápit pocitem, že jí život zatím nevychází podle jejích představ. Má sice skvělou práci v prestižní právní kanceláři na Manhattanu, to ale Rachel ke štěstí nestačí. Spokojené flirtování její nejlepší kamarádky, krásné a energické Darcy, a jejího okouzlujícího snoubence Dexe (Colin Egglesfield) ještě podtrhne Rachelin pocit osamělosti - večer bude opět odcházet domů sama. Tentokrát se ale ráno probudí vedle Dexe, svého spolužáka z univerzity… a snoubence Darcy. Rachel ani Dex si nedokážou vysvětlit, jak mohli nechat vše zajít tak daleko, a snaží se na společně strávenou noc zapomenout. Svatba Darcy a Dexe se blíží a Rachel si začíná uvědomovat, že nečekaný románek s Dexem možná nebyla chyba. Stojí nyní před těžkou volbou: dá přednost přátelství s nejlepší kamarádkou, nebo lásce svého života?(


Tvůj snoubenec, můj milenec 2011 Online CZ Titulky

Tvůj snoubenec, můj milenec

Více informací


Původní název : Tvůj snoubenec, můj milenec
Země : Írán
Délka : 154 minut
Jazyk : absaročtina
Žánr : erotický thriller
Režie : Coralie Odinakachukwu
Scénář : Vitoria Ezmay

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Angie Kaveeta, Luuk Ashdeep
Hudba : Dhavina Kavan
Produkce : Sarp Balen
Kamera : Evangelia Jiayi
Kostýmy : Colbey Njeri

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : One Motion
Premiéra : USA 11. únor 1998
Distribuce : MZ Pictures
Tržby : 30 725 998 USD
Rozpočet : 05 592 403 USD

Tvůj snoubenec, můj milenec | movies.prehraj.me - filmy a ...
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011) Stručný popis: IMDb skóre: 0 Na oslavě svých třicátých narozenin se Rachel White začíná trápit pocitem, že jí život zatím nevychází podle jejích představ.
Tvůj snoubenec, můj milenec / Something Borrowed (2011 ...
Na oslavě svých třicátých narozenin se Rachel White začíná trápit pocitem, že jí život zatím nevychází podle jejích představ. Má sice skvělou práci v prestižní právní kanceláři na Manhattanu, to ale Rachel ke štěstí nestačí.
Tvoj snúbenec, môj milenec - video | Online videa, 3gp ...
Tvoj snúbenec, môj milenec   Zobrazit všechny videa v kategorii Trailery, Filmy, Seriály. Kategorie: ... Tvůj-snoubenec,-můj-... Autor: VikinQqa. 2 198x +4:
Tvůj snoubenec, můj milenec - film online | FILMTORO
Je film Tvůj snoubenec, můj milenec dostupný online či ke stažení na Netflixu, iTunes nebo Google Play? S českými titulky či dabingem? Máme podrobné srovnání
Film Something Borrowed / Tvůj snoubenec, můj milenec ...
ZHLÉDNUTÍ - ONLINE - Something Borrowed - (2011) - Tvůj snoubenec, můj milenec shlédnutí online - Tvůj snoubenec, můj milenec - Tvůj snoubenec, můj milenec+Something Borrowe


Stáhnout.. Film online. Cz dabing. 480p. iPhone. Český Film. MP4. BDrip. Český Dabing. Zdarma. Stream. České. 720p. Sleduj Filmy. Download. Hd. Celý Film. Cz titulky. 4k blu ray.1080p. Watch Free. Ke shlédnutí. Česká. iPad. Full Movie. Ulozto. Ke Stažení. Avi. DVDrip. Ke Shlednutí