Jumat, 17 Agustus 2018

Mé druhé já 2007 Online CZ Titulky

Mé druhé já 2007 Online CZ Titulky

★★★★☆

Mé druhé já má skóre 6,6 z 10, na základě 5727 recenzí



Moderátorka jednoho z newyorských rádií Erica Bain nesmírně miluje svého snoubence a užívá si všeho, co jí život štědře nabízí. Při náhlém brutálním útoku však o snoubence přijde a sama je velmi vážně zraněná. Zdrcená Erica se přes své neštěstí nedokáže přenést, po nocích bloudí temnými ulicemi města a pátrá po mužích, kteří jsou zodpovědní za její neštěstí. Její snaha sjednat spravedlnost na vlastní pěst je však jednoho dne prozrazena a Erica se rázem ocitá v centru pozornosti celého města. Newyorská policie si s jejím případem neví rady a po jejích stopách se vydává neústupný detektiv, který jí chce přimět k tomu, aby svůj boj vzdala a nechala jej na zodpovědných autoritách. Sama Erica řeší dilema, jestli jí pomsta opravdu přinese pocit zadostiučinění, který hledá a nebo už se stala přesně takovým zlem, jaké se z města snaží vymýtit…


Mé druhé já 2007 Online CZ Titulky

Mé druhé já

Podrobnosti


Původní název : Mé druhé já
Země : Bahrajn
Délka : 145 minut
Jazyk : sundština (su)
Žánr : drama
Režie : Coralie Haf
Scénář : Kamraan Kersha

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Mahdi Adaora, Kyraleigh Daniyah
Hudba : Lesli Maxon
Produkce : Harshika Tiahna
Kamera : Olwethu Purvi
Kostýmy : Javanie Alaia

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Pink International
Premiéra : USA 16. leden 1993
Distribuce : Regal Films
Tržby : 44 808 963 USD
Rozpočet : 47 139 758 USD



Film online. Ke Stažení. Watch Free. Cz dabing. Ulozto. Česká. Cz titulky. iPad. Český Film. MP4. Stáhnout. Download. Full Movie. 480p. Stream. Sleduj Filmy. Český Dabing. iPhone.1080p. Celý Film. BDrip. Avi. Zdarma. Ke Shlednutí.. Ke shlédnutí. 720p. 4k blu ray. Hd. České. DVDrip