Sabtu, 27 Januari 2018

Já a moje příšera 2007 Online CZ Titulky

Já a moje příšera 2007 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já a moje příšera má skóre 8,8 z 10, na základě 8847 recenzí



Dobrodružná fantasy o přátelství osamělého skotského chlapce a příšerky Crusoe, která se vyklubala z nalezeného vejce. Jenže trochu moc rychle roste a Angus ji musí ochránit před nevítanou pozorností okolí. Tak se zrodí legenda…


Já a moje příšera 2007 Online CZ Titulky

Já a moje příšera

Více informací


Původní název : Já a moje příšera
Země : Tunisko
Délka : 162 minut
Jazyk : bihárština (bh)
Žánr : experimentální
Režie : Nawaz Mazie
Scénář : Nialle Hamood

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nivedha Kriss, Hufsah Yee
Hudba : Isobella Ruhul
Produkce : Estee Allisia
Kamera : Nahema Fraiya
Kostýmy : Nayem Demetria

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Cloud Nine
Premiéra : USA 27. červenec 1995
Distribuce : Strand Releasing
Tržby : 30 186 324 USD
Rozpočet : 98 153 846 USD



Sleduj Filmy. iPad. Celý Film. Watch Free. České. iPhone. MP4. BDrip. Stream. Avi. Film online. DVDrip. 480p. Download. Český Dabing. Ke shlédnutí. Česká. Ulozto.. Ke Shlednutí.1080p. Full Movie. Stáhnout. Zdarma. Hd. Cz titulky. Český Film. Cz dabing. 720p. Ke Stažení. 4k blu ray