Kamis, 25 Januari 2018

Můj auťák Brouk 2005 Online CZ Titulky

Můj auťák Brouk 2005 Online CZ Titulky

★★★★☆

Můj auťák Brouk má skóre 6,0 z 10, na základě 9250 recenzí



Maggie Peyton, jejíž rodina se už po tři generace věnuje účasti v automobilových závodech NASCAR, má závodění v krvi. Díky svému otci Rayovi, který se ji snaží přehnaně chránit před veškerým nebezpečím, jsou však všechny její snahy o kariéru špičkové závodnice odsouzeny k nezdaru. Ray jí nabídne jako odměnu za úspěšné dokončení univerzitního studia auto, ale místo do obchodu zamíří na vrakoviště. Maggie se zamlouvá starý Nissan, ale zdá se, že o její pozornost usiluje také jistý zrezivělý Volkswagen Brouk, se kterým – ke svému nemalému překvapení – nakonec skládku opustí. Jak se brzy ukáže, starý Brouk jménem Herbie není jen obyčejný kus rezavé karoserie s motorem, ale kouzelné auto, které Maggie pomůže splnit její velké sny.


Můj auťák Brouk 2005 Online CZ Titulky

Můj auťák Brouk

Více informací


Původní název : Můj auťák Brouk
Země : Španělsko
Délka : 145 minut
Jazyk : chikariljská apačština
Žánr : dobrodružný
Režie : Nekita Brodey
Scénář : Anays Julius

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Gervais Arafat, Luca Sabha
Hudba : Or Karma
Produkce : Da Selikem
Kamera : Renel Fraiya
Kostýmy : Soraya Joen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Merton Park
Premiéra : USA 11. září 1908
Distribuce : Pol-ka
Tržby : 51 628 857 USD
Rozpočet : 69 740 497 USD

můj autak brouk - video | Online videa, 3gp videa ...
muj autak brouk. Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Můj auťák Brouk | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Můj auťák Brouk (2005) Stručný popis: IMDb skóre: 0 Maggie Peyton (LINDSAY LOHAN), jejíž rodina se už po tři generace věnuje účasti v automobilových závodech NASCAR, má závodění v krvi.
Můj auťák Brouk / Herbie: Fully Loaded (2005) | ČSFD.cz
Ray jí nabídne jako odměnu za úspěšné dokončení univerzitního studia auto, ale místo do obchodu zamíří na vrakoviště. Maggie se zamlouvá starý Nissan, ale zdá se, že o její pozornost usiluje také jistý zrezivělý Volkswagen Brouk, se kterým - ke svému nemalému překvapení - nakonec skládku opustí.
Můj auťák Brouk (2005) | Čekuj.to - filmy online zdarma
Můj auťák Brouk CSFD 50 % Maggie Peyton (LINDSAY LOHAN), jejíž rodina se už po tři generace věnuje účasti v automobilových závodech NASCAR, má závodění v krvi.
Můj auťák Brouk, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
Ray jí nabídne jako odměnu za úspěšné dokončení univerzitního studia auto, ale místo do obchodu zamíří na vrakoviště. Maggie se zamlouvá starý Nissan, ale zdá se, že o její pozornost usiluje také jistý zrezivělý Volkswagen Brouk, se kterým - ke svému nemalému překvapení - nakonec skládku opustí.


Stáhnout. Hd. Celý Film. Ke shlédnutí. iPad. BDrip. 4k blu ray. Ke Shlednutí. Cz titulky. 480p. Ulozto.1080p. Český Film.. MP4. Download. DVDrip. České. Český Dabing. Česká. Full Movie. Watch Free. Stream. Avi. Cz dabing. Zdarma. 720p. Ke Stažení. iPhone. Film online. Sleduj Filmy